Teste göre var ama 2 gün sonra tekrarla iğnenin etkisi geçmemiş te olabilir. Benimde iğnemin 10. Günün de çift çizgiydi 11. Gün negatifti tertemizdi yani, 12. Gün tekrar yaptım yine çok silik belirmişti.. hamile olduğum için iğne etkisi sıfırlanmış beta tekrar yüklenmişti..