Merveunal13 Merhabalar, Haftama girdim ama yaklaşık 1.5 aydı parmak eklem yerlerim ağrıyor normal midir
Skrn1 Merveunal13 bence hafta ile alakalı değil ben 29+5 im nerdeyse 27 haftadan beri hem seninle aynı şikayetler hemde bileklerimde var ağrı gebelikte normalmiş tuzu azaltmak gerekiyormuş ve suyu bol içmek lazımmış doğumdan sonra şikayet devam ederse ödem için ilaç veriyorlarmış diye duydum
Semilk05 Merveunal13 benim de 36. Haftam yarın başlıyor 32 den beri parmaklarımı tam bükemiyorum bez sıkamıyorum resmen seni çok iyi anlıyorum
Prenseslerim12 Merveunal13 cnm benimde ozellikle sol kol ve parmaklar 30. Haftadan itibaren agriyor ozellikle geceleri hic yatamiyorum hem uyusma hem agri uzandigim an basliyor bazen kalkip agliyorum o derece😭insallah dogumdan sonra gecer
Merveunal13 Skrn1 aşırı tuzlu zaten yemiyorum suyu da günlük 2.5 ve üzeri içiyorım ama sanırım değişmiyor bunlsrı da yapsak neyse inşallah doğumdan sonra geçer
Yasemnki Tuz u azaltarak ,bol su ile birde magnezyum yazmıştı doktorum bana faydası oluyordu magnezyum gece yatarken içip yatıyordum faydası oluyo
Semilk05 Yasemnki merhaba ben magnezyumu bu hafta bıraktım zaten 1 ay kullanmısımdır belki 1 hafta fazla kasılmaları önlediği için doğumu geciktiriyor diye öğrendim. Siz kaçıncı haftadasınız kullanmaya devam ediyor musunuz
Yasemnki @“Semilk05” yarın 38. Haftaya giricegiz biz halen kullanıyoruz çarşamba günü de sezaryan için gün verildi,belkide halen kullandığım için kasılma ve ağrım olmuyor olabilir haklısınız
Yasemnki @“Merveunal13” ödem varmı diye soruyor doktor yada şikayet lerini dile getirince direk magnezyum yazmıştı bana her akşam 1 tane tok karna alıyor um
Merveunal13 Yasemnki geçen hafta söyledim ödemle alakalıdır dedi ama magnezyum vs yazmadı açıkçası doğum olduktan sonra devam ederse bakalım tekrar söylicem