Yes_met00ke ah şu başlığı görünce içim bi sızladı ben epilepsi hastası değilim farklı bir rahatsızlığım var epilepsi nöbetlerine sebep olabiliyor. 6 haftalıkken nöbet geçirdim doktora ne gibi sıkıntılar olabilir diye sordum bunu bilemeyiz her şey olabilir hiçbir şey de olmayabilir dedi şuna 15. Haftadayım düşünmemeye çalışıyorum ve tek derdim tekrar nöbet olmaması ayrıca ömürlük kullandığım ilacım da var. Siz yine 12. haftadaymışsınız belki daha şanslı olabilirsiniz ilk 3 ay daha kritik çünkü