Arkadaslar dün akşamdan beri sağ kasık tarafımda sertleşme ve rahatsızlık hissi oluyor şiddetli bir sancım yok sadece rahatsız ediyor uzanınca herşey normal oluyor ama sertlık devam ediyor.Dün biraz yoruldum bide ananas yedım meğerse yenmemesi gerekıyormus.Acaba normal mı bu haftada sertleşme hissi falan terslik mi var yoksa bilemedim.1 tane düşük yaptım onda çok degısık durumlar yaşadım agrı konusunda bu onun yanından bile geçemez o yüzden düşük riski olduğunu dusunemıyorum ama sağ tarafta sertlık olunca kasılma gibi hissettım çocukta çok küçük nasıl kasılmam olsun iyice kafam karıştı