Anneyimmm34 Kızlar dün doğum yaptım spinal sezaryan ama benim sol tarafım dikiş yerim çok ağrıyo halada hastanedehim bugun taburdu olabilirsin dediler ama ben çıkmadım sol tarafım sağdan daha şiddetli niye acaba
egemomss Anneyimmm34 Benimde öyleydi dikiş o tarafta bitiyor düğüm atılıyor gibi birşey diyordu etrafımdakiler doğru mu bilmiyorum.😂 Doktora sormalısın.
teachervera Anneyimmm34 Çıkma çıkma canım geçen hafta ikinci sezeryanım oldu. Cuma gecesi 11 de sezeryan oldum cumartesi öğlen 1 gibi hastaneden taburcu oldum eve geldim öldüm ağrıdan. Ne kadar dursan o kadar iyi