Ozy Arkadaslar ben 19. haftamdayim cok sükür ama bu hafta farkettim karin bölgemde kararma olmus yan taraflarda ve göbek deligimde kararma olmus normalmi bu Baska birisinden olan varmi paylasirsaniz sevinirim
ense4275 Ozy canım normal ablam esmer kapkara olmustu hemde sadece gobegı degıl boynu falanda kararmıstı ama dogumdan sonra duzeldı sıkıntı yapma😊
EmelBG Ozy Bennnn 🙈.Özel bölge ,göğüs ,göbek çizgisi inçe .Bi pigment salgılanıyormuş hamileyken kimine az kimine çok genetik yapıyla alakası var canım .Doğumdan sonra geçiyormuş 🎀
Zeynepksr Ozy benim yüzüm de bile kararma oldu çenemin her iki yan tarafında sanki sakal bırakmışım beyaz tenli olduğum için çok da belli aynanın karşısına geçip değişimlere bakınca üzülüyorum ama kızımı düşünmek her şeye iyi geliyor ☺️
EsraDabakzkal Normal canım. Artan hormonlara bağlı olarak kararıyor. Benimde öyle. Özellikle esmerlerde daha belirgin oluyor kararmalar çizgiler 🙉
Burcubayazit 33. Haftalık gebeyim bende de aynı sorun. Var canım doktor ile görüştüm normal olduğunu sonrasında geçeceğini söyledi
Selif Normal. Doğumdan sonra zamanla geçiyor banyoda liflenirken sanki kirmişcesine cıkıyor😁 çok sinir bozucu olduğu doğrudur.
Azranaz Benimde koltuk altı ve genital bölge özellikle çok karardı 🙊🙉🙈ama yavrularımızı hayırlısıyla bir kucağımıza alalım hepsi geçer rabbimin izniyle ...