Kmelikem1 bende son 66 ama doktoruma göre de son 46. Ama gerçekten zor artık 1.5 kg yı geçtiler geçen hafta, her hareketleri şiddetli resmen yatsam kalkmak eziyet oturmak istesem oturamıyorum hiç kilo almadım sadece göbeğim var yakında öne doğru düşcem diye korkuyorum 😂😂 doğsunlar artık diyemiyorum haliyle çabuk geçsin artık diyorum 😁😁 Allah sağlıkla zamanında kurtarsın hepimizi 🥲