busrasafak Askim38 Takma canim daha neler neler der onlar😂 erken sanirim ilk gebelikte biraz gec anliyormusuz 18 haftaligim yeni hissediyor gibiyim😊
GamzeCan Askim38 canım ben 19+4 teyim daha yeni cok hafif hissetmeye basladım o haftada mümkün değil öyle bisey
ayaniz Askim38 13 de hissedilir mi ya daha kasları bile yok.. 20,21 gibi hissedersin bende öyle oldu.
Minikpanda Askim38 ne 13 haftalik hamişsin hareket etmiyor diyemi uzuluyorsun canim 19 20lere hele bi gel 3gram olmayan bebegi nasil hissedeceksin
Tosbik Kaderburr sanki 23haftalik hamileymiş gbi bi de hâlâ yazmış hey Allahim ya. Hangi cağdayiz acaba taş devrinde falan mi 🤔
ygmrcglyncn Askim38 cnm ben 20haftalık hamileyim hala hissetmedim doktor 22haftaya kadar ilk gebelikte normal diyor sen de öyle ni söylemişsin ki sandım 25 26 haftalıksın sıkma canını
Pinar38 Askim38 şaka mı bu ya 😅😅😅13 haftalık dıyosun yawrum 15 gram bebişin nesini hissedeceksin anlamadım ki