Bebetlm Kızlar selam tüm uygulamalar farklı gösteriyor 29 Kasım adetimin ilk günüydü kaç haftalık hamile oluyorum yardımlarınıza ihtiyacım var 😌
Bebetlm Sinem0135 doktorum son adetin ilk gününden hesaplicaksın demişti bende 5+5 im o zaman şuan ama uygulama 6 hafta gösteriyor o kafamı karıştırdı
Senakucukoglu0 Sinem0135 evet valla bende öyle biliyorum reglin ilk gününden hesaplanıyor denizarenmom son adet tarihinin ilk gününden başlıyor yanlışın var
Sinem0135 Bebetlm kuzu benım uygulama da 5+ 5 gösteriyor acaba sen tarihi yanlış mı kaydettin heyecandan 😂
Bebetlm Buglemege 27 kasım ilk günü değilmi? Evet gördük çok şükür cuma günü kalp atışı için gideceğiz siz?
Buglemege Bebetlm evet canım ilk günü 27 kasımdı benimde şuan uygulamada 6 haftalık gözküyorum perşembe gittiğimde bende keseyi görmüştüm yarın tekrar gidicem gittiğim hastane biraz ilgisizdi yarın başka hastaneye randevu aldım bakalım
Bebetlm Buglemege ben 5+5 gözüküyorum aramızda iki gün varsa adet olarak benim yine eksik sanırım doktora gitmeden çözülmicek bu iş 🤣 inşallah sağ sağlim duyalım kalp atışlarını istanbuldamı yaşıyorsunuz
Salcalimakarna denizarenmom son adet tarihinin ilk gününden hesaplanır hanımefendi yanlış bildiğiniz halde ısrar etmekteki amaç ne
denizarenmom Buglemege hanimefendi benim son adetim 27 haziran adetimin son gunu o gun bebek hep o gune gore gidiyor doktorumda oyle hesapliyor internette hesaplamada da her zaman sat sorulur bakabilirsiniz ilk gunu olsa ben 27+6 degil 28+3 olurum zaten
Buglemege Bebetlm evet canım ama doktor şu kadar haftalık filan demedi yarın gireceğim söyler haber ederim sana 😂 evet istanbuldayım esenler medipole gidicem yarn sen nereye gidiyorsun