İkiz gebeyim 18. Haftada bana da bebeklerinin beyninde kist ve bağırsak , kalp parlaklığı var denmişti sıvı istedi vermedim başka doktora göründüm özel bir doktora çok güzel o beni aydınlattı doktorumu değiştirdim önerdiği doktora gidiyorum o kadar korkuttular ki beni şuan çok şükür 24. Haftadayız hiçbir şeyleri yok herşey yolunda ve kalp bağırsak parlaklığı geçti sakin ol stres yapma çok düşünme endişeliysen çok iyi bi özel doktor bulup gitmeni öneririm