Arkadaşlar ben 10 gündür ne yesem bende birikiyor akşam yemek saatinden sonra midemde ne varsa atıyorum bulantılardan boğuluyorum taki kusana kadar normal de bulantılarım vardı atmazdım ama 10 15 gün oldu ne yesem bende birikiyor göğsümde sıkışıyor ve akşam atıyorum 10+5 dizdedir öyle sorunlar oldumu