Doktorum bana sağ böbreğin daha aşağıda olduğunu bebeğin tekmelerinin bi süre sonra rahatsızlık verebilceğini bu yüzden hem kan akışı hem de iç organların duruşu bakımından sola yapmanın daha doğru olduğunu söylemişti. Benim kızımda sağa yattığımda tekmelerini daha belirgin ve daha rahatsız hissediyorum🤗