6 Ocak Cuma günü güzel kızım Elamı kucağıma aldım🙏 İlk doğumum sezeryan olduğu için, sezeryan oldu. Çok şükür ki hiç ağrım olmadı hemen ayaklandım. Ve doğumumu eşim yaptı bu gerçekten tarifi mümkün olmayan çok güzel bir duygu🙏❤️ kolostrum sütüm geldi ama hala sütüm yok sürekli emziriyorum gelmiyor bugün yarın gelir inşallah diye umuyorum 🙏 sezeryan doğum olmak zorunda kalıp korkan anneler korkulcak bişey yok hiç endişelenmeyin🙏