Canım bende 28. Haftada yaşadım ve hala devam ediyor benim ki şuan 24 mm yani 2-3 dilate dedikleri 3e ulaşınca stant takılıyor ama bu da erken doğumu tetikliyor . Erkek bebeklerde olabiliyor denildi . Sağ böbrek benimki mümkün mertebe düşük tehditi denildiği için müdahale yok ama çokta ilerlerse böbreğe kalıcı hasar bırakabilir denildi . Doktoruma 15 gün ara ile ultrason ile takipliyim. Ağrısı çok feci ama bol bol su iç , ayakta fazla kalma , ve hangi tarafta genişlediyse diğer tarafa yat denildi bana . Şuanlık bu şekilde ve anestezi uygulamadan stand takılacakmış biraz bende bundan korkuyorum açıkçası ama umarım bişey olmadan atlatırız . Çoğu gebelik standa gerek duymadan doğuruyormuşsun . İyi düşünelim iyi olsun 🤲🏻😊