hamileyimben 39+2 deyim sarı renkli jöle kıvamlı bir akıntı geldi ama akıntı mi nişan mı kararsizim genellikle kırmızı, kahverengi mı olmalı birde nisandan sonra nekadar sürede doğum oluyor?
Imu hamileyimben yüksek ihtimalle nişan nişan mı diye düşünüyosamız zaten öyledir çünkü normal akıntı gibi olmuyor. Ben nişandan 3 gün sonra doğum yaptım Ama daha 38dik.24 saat içinde yapanda var 2 hafta sonra da. Kalçalarınıza bacaklarınıza doğru uyuşma olduğunu hissediyor musunuz
DerininAnnesi35 hamileyimben muhtemelen nişandır. Ben de 37 haftada aynı sarımsı aşırı yoğun ve parça parça pıhtılar olduğunu gördüm. Bana pembelik yoksa nişan değildir dediler ama büyük ihtimalle nişandı. Çok farklıydı çünkü. 1 hafta sonra doğumum olmuştu