Nazlitokgoz Merhaba arkadaşlar 38+5 im bebeğin ayakları hep sağ taraftaydı doktorum baş aşağı demişti bugün sol tarafta hissediyorum bebek ters döner mi yada doğum pozisyonuna mı geçti acaba ?
beyzzsenturkk Nazlitokgoz bizimki de dogum pozisyonunda bası kanaldaymıs ama ayaklarını hep sağ boslugumda hissediyorum oldukları yerde dönüyorlardır bence cok bi yerleri kalmadı icerde ters dönmek icin