Sevvl gerçekten mi? ya inşallah.
şöyle ki doktorum dedi ki 36.haftada normal dogum olursa küveze girmez muhtemelen.
ama 36 da sezaryan olursa girme ihtimali olabilir, çünkü normal dogumda bebek akcigerdeki sıvıyı atabiliyormus ama sezaryanda atamıyormuş.. o sebeple. Tabi doktorum en küçük riski bile baz alıyor 37′de çok az da olsa küveze girme riski var dedi (eğer normal olmazsa)
Doktorum 38 hatta sorun olmazsa 39u görme taraftarı tabi.