tugcegndz kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim ve doktor bebeği besleyen damarlardan birinde çentik var diyerek coraspin başladı. aranızda böyle birşey yaşayan var mı?
Ruvvruvveeydaaa tugcegndz Ben yaşadım canım sağ uterin arterde vardı benim, 30.haftaya kadar coraspin kullandım, 38+3de dogurdum,
gul_145 Bana da 20 haftalıkken söylemişti doktor detaylı ultrasonum da görünmüş. 24 saatlık idrar testi yaptırdım. İdrarda protein kacagı göründü ama aspirin yazmadı doktorum. Gerek duymadı. Şuan 33 haftalık hamileyim sürekli tansiyon ölçüyorum