Evinamin031120 Merhaba 36+4 de doktorum bebeğin 3400 gr dedi bebek biraz daha kilo alırsa normal doğum yapamazsın dedi ilk gebeliğim tecrübem yok siz kaç kiloda normal Doğum yaptınız ?
beyzzsenturkk Evinamin031120 36 da bana da 4 kiloya yakın dediler 4,5a kadar sans tanıdı doktor 37+5iz 4,5 rahat vardır su an ama ümidimizi kesmeyelim normal dogum icin yinede en sağlıklı sekilde doğsunlar bence dogurabiliriz🙈😂
Evinamin031120 beyzzsenturkk aynen yaaa inşallah normal doğum yaparız ❤️ama bebişler sağlıklı olsun o daha önemli 🌸
kucukbebek Evinamin031120 Insallah canim, hayirlisinlan yaparsin. Saglikli olsunlarda, her iki dogumda ayri zorluklari vardir❤️
Seval2468 Evinamin031120 ben 37+5 te ilk oğlumu 4 kilo 56 cm doğurdum 40 haftaya kadar dursaydı herhalde 5 kilo 60 cm olurdu 🙈
SutlacimiYedimmiBen Evinamin031120 ilk bebegimi 35.haftada 2.850 gr 50 cm dogurdum prematureydi ikincisini ise 40.haftada 4.200 gr 51 cm dogurdum ikiside normal doğum .
Emomm Evinamin031120 doktorum 4.5 kiloya kadar normal doğum olabilir demişti ben bebek iri olursa normal doğum olmaz mı diye sorduğumda. Kızım 3070 doğdu
Evinamin031120 Emomm ya ben de olur diyorum ama doktorum korkuttu eşimde özel hastane masraf için sezeryan diyor olabilir dedi bilmiyorum 🤷♀️
Emomm Evinamin031120 doktorunuza güveniyorsanız eğer dinleyin. Ama güvenmiyorsanız başka bir doktora daha gidin danışın. Ben doktoruma çok güvendiğim için 3500 üstü olsaydı bebeğim ve normal doğumda olur risk olmaz deseydi kabul ederdim. Ki zaten ultrasonda çıkan kiloda doğru olmuyor. Genelde bebekler daha zayıf doğuyo. Kızıma 3470 demişti sanırım en son muayenede. 400 gram eksik doğdu 😂