Derya5434 benim 27 haftalık koronadan kaybım var. Aynı zamanda insülin direnci ve pcosum var kendi doktorum 100 mg vermişti onu kullanıyordum detaylıda rahim damarında direnç çıktı 150 mg çıkarttılar doktor gerekli görmese vermezdi bence kötü bişey değil kullanablirsin ama için rahat etmiyorsa doktoruna neden niçin hepsini sor kafan rahat etsin