Minikbiriii merhaba Cnm 18+1 olduk bizde haftaya bizim de tetenoz aşımız var dün bebisimi gördüm çok şükür 10 gün ücretsiz diye haftaya tekrar gidecem 😃😃bu arada
Bacaklarım çok kaşınıyor kuruluktan kremde sürüyorum haftaya gidince doktoruma sormam lazım dün unuttum o an ki heyecanla 😁