Arkadaşlar 12 haftalıkken gittim doktora doktor da bebek kendini kapatmış dedi önceki gün baya kusmuştum bebekse karnımda etkilenmiş ters dönmüştü hatta bebek doktora söyledim bende eşime hediye alacağım sizce cinsiyet nedir dedim yani çok zor bir bebek bu falan dedi kendini göstermedi ama kız gibi dedi doğruluğu var mı sizce hafta bebeğin resmini görseniz sizde şaşırırsınız