Dnzzzykkm Merhabalar ben 21 haziranda dış gebelik ameliyatı oldum sol tüpüm temizlendi alınmadı sonrasında gebelik düşünemedim cesaret edemedim benim gibi bir süreç yaşayan var mı ? 1 hafta önce ağır bir şey kaldırınca ameliyat yerimde bir ağrı oluştu ara ara ağrıyor acaba neyden kaynaklıdır ?
vyusala Dnzzzykkm məndə haziranda dış gebelik yaşadım amma əməliyyat olmadım metitraksetlə təmizləndi indi 3 aylıq hamiləyəm darısı sənin başına
EmineDefneGokce Dnzzzykkm bunun için doktora gitmiştim tüpte sıvı birikmesi olduğunu söyledi . Tek çare tüpün alınmasıymış. Aynı tüpten 2. Dış gebeliğimi de yaşadım bu yüzden :( Sizin de öyledir diye demiyorum belki normaldir bi kontrole gidin derim
EmineDefneGokce Dnzzzykkm evet genelde ağır birşey kaldırdığımda oluyor . Şimdi hamileyim ara sıra oluyor malesef
23kubra23 Dnzzzykkm bende de oluyor dış gebelik iğnesiyle düşürüldü ama hep bi sol tarafımda ağrım var üşütünce ağır kaldırınca falan daha çok ağrıyor ama ben hsg çekildim tüpler temizdi
1ciftyesilgoz Bende Eylül ayında geçirdim iğneyle düşürüldü. 3 aydır reglim dengezdi daha bu ay düzene girdi. İnşallah bir daha yaşamayız em büyük korkum oldu bu.