Canparcam Cotton ateşim yokta halsizliğim çok burnum boğazım gözlerim öksürüğüm de var insallah geçer
Cotton Canparcam inş🙏🙏 Ateş sorun olur bebek için, normal soğuk algınlığı bende kötü bir sonuç doğurmadı, sizde de inşallah sorun yaratmaZ
Canparcam Kızlar hastaneye gidip gelmekten oluyor bence kalabalık ya mikrop yuvası bir de hamileyken bebek bizden besleniyor ve bağışıklık sistemimiz duşuyor
Shnayse Bende 33 haftalık hamileyim eşim grip olmuştu bize de bulaştırdı dündendir boğazım burnum çok fena nasıl geçer bilmiyorum 😒
kardelenimm Canparcam bende grip oldum nane limon içicektim içme zararlı dediler aklım karıştı şimdi doktorada gitmedim içsem mi acep 😳
Canparcam kardelenimm yok canım ben günlerdir içiyorum toparlandım nane limon neden zararlı olsun ki limonu normalde kullanıyoruz hatta ben gebeliğimin başında soyup soyup yerdim 😂😂 naneyide zaten cacıkta yarara yoğurtta kullanıyoruz zararlı olacak bir şey yok yani ben birde ballı süt çok içtim çünkü grip en sonunda öksürüğe çevirdi
kardelenimm Canparcam bende kek gibi inandım valla millete içmedim annem bile içme sakın dedi riskliyim diye demiş olabilirler 😂
Polo Canparcam haftaya geçicek diye düşün :) Bide boş sarımsaklı ve acı tarhana çorbası iç. Tarhana gerçekten işe yarıo 2 bardak kuşburnu 2 bardakda bol limonlu ıhlamur iç 2 bardagı geçmesin ikisindede. İdare edicen artık napcan mecbur.
Tubahmet Bnde 3 gündür çok kötüyüm gece nefes alamamaktan uyanıyordm nar fln yiyorm yatmadan da salep içtim bgn biraz daha iiyim ayaktayken hapşurunca belime ağrı girdi iki büklüm yürüyorm bi de 3 gündür hep yatıyordum ondan sanırım