Merhaba kızlaar. Benim daha önce kahverengi lekelenmem olmuştu hatta burda da paylaşmıştım şimdi dün gece yine olmuş sabah 8 de farkettim leke değil kanama olmuş kırmızılı koyu kahve şeklinde sürekli kontrol ediyorum bir daha kanamam veya lekem gelmedi sizce tekrar olur mu? Birde Tüp bebekle oldu salı günü randevum var iğne kullanıyordum doktorum günde 2 kez kullanmamı söyledi prosgestan fitil kullanıyordum onu bıraktırdı. Çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye.