Merhaba kızlar 9 gün önce bebeğimi kucağıma aldım çok şükür, sarılık çıktı ve ben de bol bol emzireyim dedim emziriyorum da en son 3 gün önce kontrole gittik reflü olabileceğini söyledi doktor. Reflü yatağında yatırıyorum ama şuan emiyor uzun süre emiyor ve kusuyor ne yapmam gerek bilemiyorum :(