Defnemmm2301 kilo alsın diye yemedim saglıklı olsun diye haftada en az iki gün balık her güne ayrı sebze et her şeyden tüketmeye çalıştım muz avakado ceviz karıştırıp içeçek olarak tüketiyordum her gün keçiboynuzu pekmezi yiyordum mutlaka kahvaltıda her gün yumurtamı tükettim kendimce dikkat ettim içimde can taşıyorum diye ama canım çok aşırı zayıf olmadıkça aslında anne karnında cok kilo alması önemli değil 2 küsür kilolarda doğup doğduktan sonra 2 ay iiçinde benim bebeğimin kilosunu geçen cok bebek olmustur hem kilolu olduğu için doktorum normal doğum yapmamı beklemedi demem o ki kiloya hiç takılma olacagına varıyor sen saglıklı şeylerden tüketmeye çalış ☺️Hayırla kucağına alırsın inşallah🌷