pelinden Merhabalar 😊 bugün 10+0 olduk. İkili test için 11+5 olduğumuzda gidecek şekilde randevu almıştım. Siz ne zaman gitmiştiniz ? Gittiğimizde ultrasonda görüntüleme sağlanabilir mi yoksa biraz daha beklemek gerekir miydi acaba onu merak ediyorum..
ozlemannem pelinden 11+5 uygun gibi ama daha çok doktor bebeğin boyutuna göre karar vermişti bende. 14. Haftayı geçmemeli diyorlar. Ultrasonda bakılmıyor demişler ama bakılıyor. Kan ve ultrason sonuçlarına göre yorum yapıyor. Ultrasonda burun kemiği oluşmuş mu? Ense kalınlığı ne kadar? diye bakılıyor. Kan için de değerlere değil aslında değerlere göre oluşturulan grafiğe göre yorum yapıyor doktorlar.
Gule_123_123 pelinden bende bugün 10+0 oldum bende 11+2 de ikili tarama testine gireceğim bakalım neler görücez çok merak ediyorum :)
Rwerdst pelinden bana doktorum 12+2 de gel dedi. Şuan tam 11 deyiz. Ultrason ve kan tahlili şeklinde istedim ben. Bazıları sadece kan şeklinde veriyormuş sanırım. Gittiğim hastanede 3d ultrason olduğu için özellikle istedim. Cinsiyeti falan belli olabiliyor diyolar 😂😂
pelinden Rwerdst yaa bakalım çok heyecanlı gerçekten 🙈 merak içinde bekliyorum ben de 😊 hayırlı haberler alalım inş 🙏🏻
Nurella86 Benim doktorum 11+2 de önce ultrason ile baktı ense kalınlığı ve burun kemiğine aynı gün kan verdim
050218Ybmety beybito27 açıkcası benimkini bı kaç gün normal muane sırasında baktı doktor sonra kan ver dedi ondan kaynaklı karıştırdım hem kan verip hem ultrasona girmedim aynı gün içinde
pelinden Hastane ile görüştüm radyolojiden ultrason için randevu aldık bir de kan tahlili de verecekmişim sonra sizlerin de dediği gibi doktorumuz değerlendirme yapacakmış bütün sonuçlara göre
beybito27 050218Ybmety Evet olabilir. ama yalnizca kan alinmiyor yani, yanlis hilgilendirme olmasin diye yazdim ben de.