efemoms_ antibiyotiğin daha doğrusu agumentin ve birşey daha vardı o ikisinin bebeğe hiç bir zararı yok . İçin rahat olsun çok araştırdım . Sadece mantar sıkıntısı vardı . Benim bir buçuk ay oldu fitil de kullandım hala tam geçmedi . Allah tan kaşıntı olmuyor suan , ama kullanman gerekiyorsa kullan , diger turlu bebege zarar vermesin allah korusun