Diqudiqu Eşimle Oğlumuza Alp Benan ismini koymayı düşünüyoruz Benan genellikle kız ismi olarak kullanıldığından başına Alp i ekledik söylem de zorlanılır mı? Bilemedik. Benan Alp mi olsa daha iyidir? Yoksa Benan a başka bi erkek ismi eşlik etse daha mı iyi olur? Hele bide isim önerisi olan varsa tadından yenmez😊
deletedmom734 Diqudiqu benan kız ismi gibi kuzum ya behnan veya behnam daha çok erkeklerde kullanılıyor en iyisini siz bilirsiniz tabi
Diqudiqu deletedmom734 öylemi dersin erkek de de kullanan var diye düşünmüştük ama şimdi sen öyle diyince bilemedim