Kızlar grstisten veet tüy dökücü krem aldım yanında süngeri var onunla sürüp 3-5dakika bekletip su ve süngerle yıkayıp kullanılıyormuş. Henüz daha kullanmadım kullanan veya başka bir önerisi olan var mı? Ya da hamilelik döneminde epilasyon işini nasıl hallediyorsunuz😄😄