Ben 1 numarayı molfix aldım. 2 numarayı baby turco ve sleepy aldım. İnşallah pişik falan olmaz. 3 numara alacaktım ama kendimi durdurdum ya boşa giderse bez diye😬 gerçekten stok yapmak istiyoruz ama bez yerine yenidogan kıyafetlerini almak, 1 yas 2 yas kıyafetlerini almak, oyuncak vs almak daha mantıklı. Sonuçta toplu alınca kıyafetler de epey para tutuyor. Bir de fiyatlar sabit değil malum. O yüzden doğumdan sonra lazım olacakları ve ileri yaşlarda giyeceklerini almak daha mantıklı sanki