denzyldz Ben de her ay belirtilere bakıp bu ay kesin hamileyim diyordum. Hamile kaldığım ay hafif adet belirtilerim harici akıntı lekelenme hiçbirşey olmadı. Demekki onlar olmadan da oluyormuş dedim. Sürekli bakardım akıntım var mı falan diye. Rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah.❤️