Erken gebelik testini adetine 2 gün kala yapabilirsin net olarak gösterir daha erken yapınca umutlanırsın acaba acaba dıye ben cok yaptım 6 gun oncesı cıkmadı adet gunu yıne yapardım negatifdı artık adete son bır ıkı gun kala yapıyordum net oluyordu kafamda şükür en son da da cıktı zaten ama şahsen ondan sonra beklemek inan daha zor kanda yukselcekmı tutuncak mı derken gun gecmıypr en guzeli varya şu geç öğrenenler adeti baya geçenler bize gün geçmiyor