Aynurkyozkan Kızlar 22+4 haftalık gebeyim ani kasık ağrısı yaşıyorum sadece sol tarafta aynı durumda olan var mı
Rmysbyzt Aynurkyozkan ben 21+2yim sürekli sol kasığım ağrıyor geçmedi acile gittim bir gün yatış bile yapıldı herşeye bakıldı bişey gözükmüyor ama hala ağrıyor çözemedim
Daphnee Benimki sağ tarafta doktora gittim bebekle ilgili bir sorun değil çok şükür her şey olabilir dedi doktor iltihap vardı bir de ondan kaynaklı da olabilir dedi soğuk almışsınızdır belki ondan da olabilir aklınız kalmasın bence doktora görünün siz de