Selinoloji Gerçekten ağlıyorum artık. Çalıştığım içn midir nedir sürekli hastalık kağıyorum heralde. Daha geçen ay antibiyotik kullandım. Şu an yine hastayım boğazım şişti ve fena öksürük balgam. Hamilelik boyunca ilaç içtim resmen artık 32 deyim içmek istemiyorum bıktıımmmm doğal yöntemlerle geçmiyor am yine de sorayım ne yapabilirim
Melo2838 Çok geçmiş olsun Ben de14 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri ya hastayım ya hasta gibiyim, sürekli baş ağrısı dokunsalar yatağa düşecek gibiyim psikolojim bozuldu artık. Şuan yine grip oldum sadece parol içiyorum. Eski enerjimi çok özledim.