sonnenschein 2 hafta sonra detaylıya çağırdı doktorum kaç dakika sürdü sizlerin genel olarak ikiz anneleri? Gitmeden önce yapmam gereken bir şey yok sanırım değil mi ? 🥰
tugbacns sonnenschein 30-40 dakika kadar sürdü benim de. Kahvaltı yaptım gitmeden bir de azcık çikolata yedim başka bir şey yapmadım çok hareketli değillerdi ama yine de çok yormadılar gösterdiler her şeyi ☺️
sonnenschein Gamzegll doktor 30/40 dk sürer dedi bana 🥲 evet tok gideyim zaten acıkırım çıkışta😁 teşekkürler yorumunuz için 🌸
sonnenschein Mucizem33 sizinde baya uzun sürmüş benim kaç dk sürecek acaba teşekkürler yanıtınız için🌸
Dygky22 sonnenschein bi saate yakın sürer belki daha fazla. Çocukların tüm organlarına bakılıyor benim bitanesinin bazı organlarına bakmak çok zordu pozisyondan dolayı bu yüzden daha bile uzun sürmüştü. Bana perinatalog gelmeden tok ol ve 1 saat önce şekerli şeyler ye demişti.
sonnenschein Dygky22 o kadar süre dayanmak zor gerçekten inş sağlıkla geçer bizim de teşekkürler yanıtınız için 🌸
tugbacns sonnenschein hadi inşallah ama çok keyifliydi keşke hep detaylıya girsem diyordum 😂 sizin de iyi geçer umarım 🌺
sonnenschein tugbacns ya öyle mi🥰 4 boyutlu gösteriyor demi doktor? Bebeklerden biri yüzü dönük gördük ama diğerini görmedik hiç çok merak ediyoruz bakalım🙈
tugbacns sonnenschein evet göstermesi lazım güzel pozlar yakalayıp baskı şeklinde vermişti bize doktor, siz de ikisini de görürsünüz inşallah 🥰
Asyabuse 1 saat 45 dk sürdü, tok ve tatlı yiyerek gittim benim evlatlar normalde de çok hareketlidir tatlıyı yiyince hiç durmadılar o yüzden biraz uzun sürdü 😂 tam bi yerine bakıcak dönüyor kapatıyor kendini falan baya baya günüm orda geçti desem yeri yani
sonnenschein hayalperest2310 sizin de beklenilen sürede sürmüş uzun baya teşekkür ederim yanıtınız için 🌸
Dygky22 sonnenschein şöyle ki çok duygusal biri değilim ama sabahtan akşama kadar gösterse durup bakmak isterdim 🤣