Kızlar merhabalar bugün itibarıyla 40+0 sabah kalktığımda adet sancısına benzer bel ve kasık ağrıları yaşıyorum ve bu ilk defa oluyor. Nişan su gelmesi vs. yok. Normalde yarın dr suni sancı vermeyi düşünüyordu. İnşallah şuan hissettiğim başlangıçtır. Tecrübe edenler varsa yardımcı olabilir mi?