Betulaa ilk aylara göre son aylarda bebeğin kilo alımı da artıyor, son aylarda ödemden dolayı şişkinlik de artıyor, o da aşırı kilo alınmış gibi hissettiriyor ama doğum sonrası muhtemelen hızlı hızlı gider o kilolar. Bol su içmek gerekiyormuş, tuzu tamamen kes demişlerdi en azından ödem artmasın diye, hamur işi şekerli şeyler yeme diyorlar. Bebeğimin kilosuna baktıktan sonra dr şekerli yeme demişti 34.haftada
Bana gelirsek 52 ile hamile kaldım 36.haftamdayım 75 kiloyum, mide bulantım falan da olmadığından yiyip durmuşum 😂