Gzmgkhn 36+5 benimde 32.haftadan beri ara ara oluyordu regl ağrıları gibi ağrılarım ama 1 2 haftadır sıklaştı nst de sancımda çıkmadı henüz 37de gideceğim tekrar kontrole bakalım ne olacak. Dünden beri ağrı şiddeti bir tık arttı gibi gece uykumdan uyandım ağrısına ama düzenli birşey yok henüz o yüzden bekliyorum bende