Tugceduman61 Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim dişim çürümüş aşırı derecede ağrıyor içi resmen boş hamileliğimde azdı ağrısıı hiçbir müdahele yapmıyorlar 3 aya kadar yardım edinnn doğall yöntem bileennn 🥺🥺🥺😞😭
Elifgoktug1 Tugceduman61 karanfil yagi al pamuga damlat koy baska birsey gecirmiyor😮💨 cok gecmis olsun
Gamzeli_bebek Tugceduman61 cnm 2.trimestirda gidebilirsin doktora lokal anestezinin bi zarari yok demisti doktorum sende sor muhakkak
Mustafayigitvebeytugannesi Gamzeli_bebek bende iki gündür diş ağrısından ölüyorum bana bir tek siyah zeytin biraz iyi geliyor koyuyorum ağrıyan dişimin üzerine 10 dakikadan flan alıyor ağrısını. Ben 23 haftalığım gitsem bir işlem yada müdahale yapabilirler mi acaba. Bana heralde kanal tedavi dolgu gibi bir işlem yapılması gerek.
TTtutku Mustafayigitvebeytugannesi sana yaparlar antibiyotik kanal dolgu çekme hepsi 12 haftadan sonra herşeye izin var
Gamzeli_bebek Mustafayigitvebeytugannesi cnm ben onu daha hamile kalir kalmaz doktoruna sormustum olaki bi durumda nasil diye 4 ile 6. Ay 2.trimestirde gidebilirsin dedi diste hic birseye benzemiyor gecmis olsun bnmde dissorunum var 22haftalik mecbur kalirsam gidecegim surec uzun cunku
Mustafayigitvebeytugannesi Tugceduman61 canım siyah zeytin cekirdegini al zeytini üzerine koy. İlk başta sızlıyor ama 5 10 dakikadan alıyor ağrısını. Yani ben öyle idare ediyorum.
Mustafayigitvebeytugannesi TTtutku öyle mi ben bı işlem yapmazlar diye valla yerlerde sürünüyorum ağrıdan madem yaparlar bı gidiyim dişçiye. Teşekkür ederim.
Mustafayigitvebeytugannesi Gamzeli_bebek bende valla mecburum gitmeye ama bakmazlar diye öyle parol iciyodum