esraf07 canım bende kızımda çok sıcaklandım ayaklarıma normalde ne üşürüm ne yanarım yazın yazdır bana kışında kıştır🙈 Kızımda ayaklarım vucudum sıcak olurdu ,oğluma hamile kaldım Ayaklarım buz gibi asla ısınmıyor çok üşüyorum bendeki belirti bu hamileliğimin başından beri böyle herkez erkek dedi hatta ayağın soğuksa