Merhaba, o pozisyonda uyurken bebeğiniz rahatsız olsa zaten siz de uyuyamazdınız. Uyku pozisyonundan bebeğe zarar gelmez. Bebek zaten koruyucu sıvı dolu bir kesenin içinde. 💕
Dr. Kağan Kocatepe’yi dinlemenizi tavsiye ederim. Videoları gebeler için oldukça rahatlatıcı ve açıklayıcı. Bu konuyla ilgili de youtube videosu var. 🙏