aylamnk Merhabalar; 2 aydır bebek düşünüyoruz bat 16-17 ocak. Buradan okuduğum kadarıyla yumurtlama akıntısı oluyormuş ama bende öyle birşey hiç olmuyor herkeste kesin olan birşey mi acaba ?
mommyinthefuture aylamnk Herkeste olmak zorunda mı bilmiyorum ama çocuk nasip etmiş Rabbim. Demekki gebe kalabiliyorsunuz. Bu durumu kafanıza takmayın bence. Ben her ay görüyorum o akıntıya ama 2 buçuk yıldır çocuğum olmuyor.
aylamnk Bu arada 6 yıllık evliyim 4 yaşında bir çocuğum var. İlk çocuğum tek bir ilişkide kazayla olmuştu o yüzden hiç dikkat etmemiştim yumurtlama akıntısı vs.
aylamnk mommyinthefuture evet çok şükür ama dediğim gibi üzerinden 4 yıl geçti çocuk düşünmediğim için hiç dikkat de etmedim önceki aylarda olup olmadığına burda görünce acaba yumurtlama olmuyor mu diye düşünmedim değil. Sizde üzmeyin canınızı umarım vaktini bekliyordur Allah isteyen hakeden herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
mommyinthefuture aylamnk Amin Allah razı olsun 🤲🏻Bu ay da bakın eğer gebelik oluşmazsa bir doktora görünebilirsiniz. Olumsuz bir durum olduğundan değil en azından herşey yolunda mı diye muayene olursunuz. Gönlünüzce olsun. 🌹