2022ayti Kızlar dün yine kanamam oldu (11 haftalık) . Ultrasonda bebek iyiydi. Amma açılış başlamıştı . Bizde hematoma diyolar. Çocukluk boynu (uşaqlıq boynu deyirik) qısalıb . Hastaneye yatırdılar. Şimdi kan kesti . byle olup sonra bebeyi iyi olanlar varm