ZynpKara Herşey Allah’ın taktiri şahsen . Doğumun hertürlüsünğn kolayı zor var malesef . Hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin Allahım öncelikle hepimize . Şahsen ben sezeryan istemiyordum normel istiyordum sonuna adar sağlık sorunu olmadıkça ilk doğumumda riskli bölüme devlettiler özelden 38 haftada felan hersey karışmıştı birden . Sonra cuma gecesi birden su bosalmasıula hastaneye gittik riskliden normel doğum evine aldılar stajyer it birisi vardı velhasıl . 4 cm açıklık ile su gelmiş zaten hersey normel sözde gözüküyor derken sancı birsey yok tabi o ara sunı takıldı gece yaşlı ebenın yaptığı ayrı bi piclik afedersiniz ama velhasıl 8 cm açıklık ile sabaha karşı 4’de gelen doktor direk sezaryana aldı tansiyon sorunun vardı şu bitmişti kanama geliyordu zaten . Zaten aslında bitsin diye dua ediyordum velhasıl sezaryanda iyi güzel hoş rahim toparlanmam sorunu oldu ameliyat 2 saat sürdü kanamayı durduramadılae vs . Yoğun bakım süreci oldu 3 gün sonrası normel odadaydım ama doğu msonrası hiç ağrı sancı birsey çekmedim şükürler olsun çok kolay ayaklanmıştım . Velhasıl eltim her doğumu sezaryan her sezaryan olsun 1 hafta 10 gün doğum sancısı gibi acı çekiyor kadın mahvoluyor ağrı sancısı bitmiyor ,her vücutta farklı tepkisi var malesef .