Yaseemiinnn Kızlar 4-5 gündür geçmeyen şiddetli Bir baş ağrım var bu haftalar da başına gelen varmı ? Tansiyonum da sün yüksekti düşürüldü idrar testim temiz çıktı nst de normal çıktı. Preeklampsi’den korkuyorum olabilir mi
KocBetul Yaseemiinnn ödemden dolayı korkup araştırmıştım. Şiddetli baş ağrısı belirtiler arasındaydı. Ben olsam doktora hemen görünürdüm, eğer değilse en azından stresinden kurtulursun ki umarım her şey yolundadır 🫠
2022bebeki Yaseemiinnn İlk 3 ay ben çok fenaydim baş ağrısından. Bu haftalarda yüksek tansiyondan şüpheleniyor doktorlar. Tuzu azaltip, bol su içip sabah akşam tansiyon olcmelisiniz
Yaseemiinnn KocBetul ödemim yok doktora gittim gece şuan normal olduğunu ama sürekli tansiyon ölçtürmemi söyledi kafam çok karışık