5 Ocak ta da bekşm Regl günüm . 30 Aralık da doktor betama bakmıştı Salı günü sonucu gösterdiğimde hamile değilsin dedi ama ben o süre içerisinde dün de dahil kaset test yaptım çift çizgiyi gördüm . Defalarca yaptım bide Farklı marka testlerini . Regl günüm günümde 5 imi gösteriyor 4 3 ü falan olurım erken olurum adet olacak hissim var batmalar çok ağrılı oluyor . Bekle bak bende de geç döllenme oldu sanırım . Doktor hamile değilsin dedi günüm gecikti testlerim pozitif :) biraz daha bekle 2 gün daha geciksin o zaman şüphelen :)