arenim1907 Kızlar selam bişey soracağım 27 haftalık hamileyim ve bebeğim sürekli bir tarafta toplanıyor. Karnımın bir tarafı tepe gibi oluyor. Karnım sertleşiyor sizce bu normal mi endişelenmeli miyim??
ayla__ arenim1907 gayet normal bebeğim erkek ve hamileliğim boyunca sağda hep orda toplanıyor . Az kaldı ama kavuşmaya son haftalardayim endişe etmeyin toplanıp belinize sancı giriyorsa şiddetli sancı o zaman doktora başvurun hepsi bu.
Sinemozy arenim1907 32. Haftadayım bende de oluyor baş aşağı pozisyonda ama poposuyla biyerde toplanıyor uzanıp karnımı ovalayınca geçiyor sertleşme de çok ayakta durursam ve yürüyüşten sonra oluyor 🌸
minikmucizemmmmmm arenim1907 merhaba bende 16 haftadayım bebeğim erkek hep sağda duruyo ve sağ tarafım şiş bu kadar erken zamanda normal midir diye düşünüyorum bende ama erkek bebekler yaparmış öyle 🙇🏼♀️