Zeliskrky 32 haftalık olduk anneler. Sol tarafa yatıyoruz ama ister istemez kendimi hep sırt üstü uyanık buluyorm. Ve göbeğimin gerginliğine acısına uyanıyorum. Sadece sol tarafa mı yatmak lazım sağ tarafa yatsak zararlı mı :/
Aras_Beyin_Annesi27 Zeliskrky sadece sol tarafa yatıp kalmak mümkün değil. Tabi sağa da dönebilirsiniz doktorlar bile söylüyor. Ben 25. Haftaya gireceğim 3. Hamileliğim ama şuan uyku hiç mümkün olmuyor. Sağa dönüyorum kaburgam batıyor. Sola dönüyorum elim kolum uyuşuyor. Sırt üstü zararlı 3. Trimester da deniliyor zaten sırt üstü olunca boğuluyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏
2022bebeki Zeliskrky zararlı diye bir şey yok ben hep iki taraflı yatiyorum. Sol tarafa biraz daha fazla yatsam bacaklarim ağrıyor dönüşümlü yatmak en güzeli.
Aysenurozs Zeliskrky ben 34. Haftadayım bu zamana kadar hep sol ve sağ olarak yatıyorum. Sürekli sola yatmak mümkün değil yani komple uyuşuyor orası bu sefer kıpırdayamıyoruz.
Minikalbim111 Ben sırt üstü yatmayı özledim valla hiç yatamadım 5-10 dk dursam bile hemen agrır göbegim falan o yüzden hep sag sol oda güçlükle dönüyorum😑
Smry sağ sol dönüşümlü yatabilirsiniz.26.haftadayim sırtüstü ve yüzüstü yatmayı özledim :) uykuda sürekli hareket eden insan değilim hangi yana dönsem o tarafın kalça ve bacak ağrısıyla uyanıyorum.😐